Орієнтовна тематика курсових робіт і кваліфікаційних робіт магістра зі спеціальності 073 «Менеджмент»
- Використання здобутків світового менеджменту в управлінні навчальним закладом.
- Процесуальний підхід до управління навчальним закладом.
- Удосконалення (модернізація, оптимізація) функцій управління.
- Системний підхід до управління навчальним закладом.
- Ситуаційний підхід до управління навчальним закладом.
- Шляхи та засоби вдосконалення управління навчальним закладом.
- Формування (умови, шляхи та засоби) позитивного іміджу навчального закладу.
- Формування (умови, шляхи та засоби) позитивного іміджу сучасного керівника (педагога).
- Розвиток управлінського потенціалу керівника навчального закладу.
- Формування готовності майбутнього керівника до управління навчальним закладом.
- Формування культури управління навчальним закладом.
- Система управління розвитком навчального закладу.
- Концептуальні засади розвитку навчального закладу.
- Програмно-цільовий підхід до управління стратегічним розвитком навчального закладу (окремими системами).
- Комплексно-цільова програма як засіб реалізації стратегії розвитку навчального закладу (певної системи).
- Розроблення та реалізація програми розвитку навчального закладу.
- Проектування систем внутрішньошкільного управління.
- Аналіз як основа стратегічного розвитку навчального закладу.
- Моніторинг стратегічного розвитку навчального закладу.
- Ресурсне забезпечення програм розвитку навчального закладу.
- Формування готовності керівника до стратегічного управління.
- Управління інноваційними процесами в навчальному закладі.
- Формування (умови, засоби, підходи, модель) готовності педагогічного колективу до інноваційної діяльності.
- Умови ефективності інноваційної діяльності навчального закладу.
- Аналіз (експертиза) інноваційних процесів у навчальному закладі.
- Проектування інноваційної діяльності в навчальному закладі.
- Формування інноваційного середовища в навчальному закладі.
- Розвиток інноваційної компетентності (культури) керівника (педагога).
- Інноваційні підходи до управління навчальним закладом (оптимізаційний, рефлексивний, діалогічний, цільовий та ін.).
- Сучасні інноваційні технології управління (тайм-менеджмент, паблік рілейшенз, коучинг та ін.).
- Формування (умови, засоби, підходи, модель) готовності керівника до діяльності у творчому середовищі.
- Удосконалення роботи з нормативними документами у сфері освіти.
- Робота керівника навчального закладу із законодавчими та нормативними актами системи управління охорони праці.
- Робота керівника навчального закладу із законодавчими та нормативними актами системи цивільного захисту.
- Використання установчих документів навчального закладу.
- Система роботи навчального закладу з державної реєстрації та державного регулювання діяльності.
- Система правової діяльності з купівлі, продажу, передавання, здачі в оренду майна навчального закладу.
- Система роботи керівника школи з урядовими та нормативними документами.
- Аналіз зовнішнього та внутрішнього середовища навчального закладу як основа планування діяльності.
- Управлінська культура керівника навчального закладу.
- Побудова моделі навчального закладу (школи-родини, школи здоров’я, громадсько-активної школи тощо).
- Оцінювання в управлінській діяльності.
- Маркетингова діяльність керівника навчального закладу.
- Інформатизація навчального закладу як управлінська проблема.
- Культура прийняття управлінських рішень.
- Організація комунікацій у навчальному закладі.
- Формування організаційної структури навчального закладу.
- Критерії ефективності діяльності навчального закладу.
- Організація діяльності керівника структурного підрозділу навчального закладу.
- Організація діяльності тимчасових структур у навчальному закладі.
- Організація діяльності дорадчих органів навчального закладу.
- Аналіз ефективності управління навчальним закладом.
- Наукові основи управління навчальним закладом.
- Розвиток управлінського потенціалу керівника в умовах реформування освіти.
- Удосконалення аналітичної діяльності керівника навчального закладу.
- Оптимізація планово-прогностичної діяльності керівника навчального закладу.
- Модернізація організаційної діяльності керівника навчального закладу.
- Шляхи та засоби раціоналізації управлінської діяльності.
- Моделювання в системі методів управління.
- Шляхи підвищення якості управління навчальним закладом.
- Інноваційні технології в управлінні навчальним закладом.
- Методи управління сучасними навчально-виховними закладами.
- Модернізація структури управління навчальним закладом.
- Демократизація управління навчальним закладом.
- Тенденції розвитку управління навчальним закладом.
- Культурно-освітній простір розвитку закладу освіти.
- Методологічні основи обґрунтування проекту розвитку навчального закладу.
- Методологічні основи внутрішньошкільного менеджменту.
- Технологія програмно-цільового управління в закладах освіти.
- Менеджмент в управлінні школою.
- Проектування систем управлінської діяльності.
- Управління розвитком навчального закладу.
- Формування стратегій розвитку навчального закладу.
- Аналіз як основа розроблення стратегій розвитку навчального закладу.
- Стратегічне планування як основа розвитку навчального закладу.
- Система оцінки та контроль виконання стратегічного плану.
- Управління інноваційними процесами в навчальному закладі.
- Формування готовності педагогів до інноваційної діяльності.
- Формування інноваційної компетентності (культури) педагогів.
- Управлінські інновації в контексті модернізації освіти.
- Моніторинг інноваційних процесів у навчальному закладі.
- Упровадження інновацій у роботу навчального закладу.
- Система мотивації персоналу до впровадження інновацій.
- Контроль за інноваційною діяльністю в навчальному закладі.
- Умови ефективності впровадження інновацій.
- Управління дисциплінарними відносинами в навчальному закладі.
- Удосконалення технології ухвалення управлінських рішень.
- Удосконалення етики управлінської праці керівника навчального закладу.
- Управління статутною діяльністю в навчальному закладі.
- Організаційно-педагогічна діяльність керівника навчального закладу.
- Моделювання як засіб удосконалення процесу підготовки й ухвалення рішень.
- Організація взаємодії з органами громадського самоврядування в навчальному закладі.
- Оновлення професіограми керівника як менеджера сучасної освіти.
- Прогностичні аспекти прийняття управлінських рішень в освіті.
- Когнітивні механізми прийняття рішень керівником навчального закладу.
- Розвиток управлінської майстерності як складової професіограми керівника навчального закладу.
- Менталітет сучасного керівника навчального закладу: складові та шляхи становлення.
- Формування системного управлінського мислення керівників шкіл.
- Організаційно-педагогічна діяльність керівника навчального закладу в умовах упровадження особистісно орієнтованого навчання.
- Діагностико-технологічний підхід в управлінні навчально-виховним процесом.
- Управління впровадженням інноваційних технологій у навчально-виховний процес закладу освіти.
- Управління навчальним процесом в умовах упровадження семестрово-залікової системи навчання.
- Управління розвитком педагогічної майстерності вчителя.
- Управління діяльністю педагогічного колективу щодо формування системи якості знань.
- Управління якістю навчання студентів засобами тестових програм в умовах кредитно-модульної системи організації навчального процесу.
- Організація дистанційного навчання в системі післядипломної освіти.
- Управління діяльністю педагогічного колективу дошкільного навчального закладу щодо підготовки дитини до школи.
- Моніторинг якості освіти.
- Організація роботи школи з розвитку педагогічної творчості педагогів та учнів.
- Контроль за якістю навчально-виховного процесу.
- Вплив методичної роботи на підвищення результативності навчально-виховного процесу.
- Вплив методичної роботи на розвиток професійної компетентності педагога.
- Управління розвитком творчої діяльності педагогічного колективу.
- Контроль за якістю роботи вчителя.
- Методична робота в сучасному навчальному закладі.
- Управління розвитком адаптивної школи.
- Особистісно орієнтований підхід в управлінні закладами освіти.
- Організація навчального процесу в умовах кредитно-модульної системи навчання.
- Організація співпраці педагогів, учнів, батьків в умовах упровадження освітніх технологій у навчально-виховний процес закладу освіти.
- Управління впровадженням профільного навчання в систему роботи загальноосвітнього навчального закладу.
- Організація діяльності педагогічного колективу в умовах упровадження здоров’язберігальних технологій у навчально-виховний процес закладу освіти.
- Організація роботи школи в умовах диференційованого навчання.
- Управління освітнім процесом в адаптивній школі.
- Гендерні аспекти в управлінні навчальним закладом.
- Організація науково-дослідницької діяльності педагогів.
- Організація науково-дослідницької роботи з учнями.
- Управління якістю навчання.
- Моніторинг якості знань учнів як управлінська проблема.
- Організація навчання студентів на основі телекомунікаційних технологій.
- Організація самоосвітньої діяльності педагогів.
- Формування творчої компетентності педагога.
- Управління процесом саморозвитку педагога.
- Управління процесом самоосвіти педагогічних працівників.
- Управління розвитком професійної компетентності педагога.
- Управління професійно-особистісним розвитком педагогів.
- Технологія педагогічного експерименту в закладах освіти.
- Упровадження педагогічної підтримки школярів у навчально-виховний процес.
- Управління системою роботи навчального закладу з громадянського виховання.
- Моделювання виховної системи освітньої установи.
- Моніторинг виховної діяльності загальноосвітнього навчального закладу як управлінська проблема.
- Управління якістю роботи класних керівників (кураторів, наставників, вихователів).
- Управління розвитком педагогічної майстерності вихователя.
- Система роботи школи з батьками дітей, схильних до девіантної поведінки.
- Система роботи школи з учнями, схильними до правопорушень.
- Управління системою превентивного виховання в загальноосвітньому навчальному закладі.
- Система роботи навчального закладу з обдарованими дітьми.
- Особливості роботи з обдарованими дітьми в гімназіях (ліцеях, колегіумах).
- Управління системою роботи з батьками обдарованих дітей у загальноосвітньому навчальному закладі.
- Особливості організації науково-методичної роботи в ліцеї (гімназії, колегіумі, спеціалізованій школі).
- Управління системою виховної роботи в медичному коледжі щодо формування здорового способу життя.
- Експертиза освітнього середовища.
- Управління розвитком освітнього середовища ЗНЗ.
- Управління розвитком виховної системи навчального закладу.
- Управління діяльністю педагогічного колективу з удосконалення виховної системи школи.
- Особливості управління навчально-виховним процесом у спеціалізованій школі.
- Особливості організації управління у вечірніх школах.
- Організація науково-дослідницької роботи в гімназії (ліцеї, колегіумі).
- Упровадження системи національного виховання в практику роботи ЗНЗ (ДНЗ).
- Управління системою фізичного (екологічного, валеологічного) виховання в навчальному закладі.
- Управління системою цивільного захисту в загальноосвітньому навчальному закладі.
- Акмеологічний підхід до управління навчальним закладом.
- Використання акмеологічних технологій в управлінні розвитком педагогічної майстерності вчителів.
- Управління процесом формування акмеологічної позиції вчителя.
- Розвиток акмеологічної культури педагога як управлінська проблема.
- Управління розвитком професіоналізму педагогів.
- Управління особистісно-професійним розвитком педагогів дошкільного навчального закладу.
- Створення умов для самореалізації педагогів у професійній діяльності як управлінська проблема.
- Розвиток готовності педагогів до самовдосконалення як управлінська проблема.
- Формування (розвиток) психолого-педагогічної компетентності класного керівника як управлінська проблема.
- Стратегічне планування діяльності дошкільного навчального закладу.
- Управління якістю роботи сучасного дошкільного навчального закладу.
- Управління розвитком педагогічної культури класних керівників.
- Управління розвитком інформаційної компетентності учасників навчально-виховного процесу.
- Управління розвитком інформаційної культури педагогів.
- Упровадження системи інформаційного забезпечення управління навчальним закладом.
- Інформаційне забезпечення управління інноваційною діяльністю педагогів навчального закладу.
- Управління розвитком педагогічної творчості педагогів дошкільного навчального закладу.
- Рефлексивний підхід до управління виховною діяльністю в навчальному закладі.
- Удосконалення педагогічної майстерності викладача вищого навчального закладу як управлінська проблема.
- Система підготовки до управління навчальним закладом.
- Діагностика рівня навчально-виховної роботи в закладах освіти.
- Критерії оцінки прийняття управлінських рішень з питань фінансово-економічної діяльності.
- Технології визначення кошторису діяльності навчального закладу.
- Маркетинг в освітній діяльності.
- Удосконалення управління фінансово-економічною діяльністю в навчальних закладах.
- Система розвитку творчої ініціативи та трудової активності працівників навчальних закладів.
- Система мотивації персоналу.
- Удосконалення структури персоналу в навчальному закладі.
- Організація самоосвітньої діяльності педагогічного колективу.
- Ідентифікація та документування робіт.
- Управління змістом робіт у навчальному закладі.
- Упровадження інформаційно-комунікаційних технологій в управління навчальним закладом.
- Управління інформаційними зв’язками в навчальному закладі.
- Управління зв’язками з громадськістю.
- Психологічні аспекти управління трудовим колективом.
- Управління конфліктами в педагогічному колективі.
- Вплив стилю керівництва на соціально-психологічний клімат педагогічного колективу.
- Стиль взаємодії керівника та підлеглих у закладах освіти як управлінська проблема.
- Урахування особистісного фактору в роботі керівника закладу освіти.
- Управління розвитком психологічних якостей керівника навчального закладу.
- Теорії лідерства та стилі управління закладом освіти.
- Авторитет керівника навчального закладу та його вплив на педагогічний колектив.
- Саморозвиток особистості керівника закладу освіти та його механізми.
- Стреси та керування емоційними станами в роботі керівника навчального закладу.
- Конфлікт взаємин керівників, педагогів і учнів школи.
- Типові конфлікти в системі «адміністрація – учитель» і шляхи їх розв’язання.
- Формування психологічного клімату в шкільному колективі.
- Психологічний аналіз ефективності основних стилів керівництва.
- Соціально-психологічний портрет лідера вчительського колективу.
- Мотивація педагогічної творчості.
- Управління соціальною та екологічною безпекою діяльності.
- Система забезпечення фахової діяльності персоналу навчального закладу.
- Система управління охороною праці.
- Управління системою захисту персоналу й об’єкту господарювання від вірогідного пошкодження.
- Організація роботи адміністрації школи з проектування навчального плану.
- Технологія діагностики якості освіти.
- Сучасні технології планування роботи закладу освіти.