Кваліфікаційна робота магістра

Кваліфікаційна робота магістра: методичні рекомендації (освітня програма “Менеджмент організацій і адміністрування”)

Кваліфікаційна робота магістра: методичні вказівки з написання (освітня програма “Управління навчальним закладом”)

Критерії оцінювання випускної кваліфікаційної роботи

Орієнтовні критерії оцінюванняКількість балів
1.

 

 

Вагомість отриманих наукових результатів:

·       точність і коректність формулювань наукових положень і висновків;

·       наукова новизна та практична значущість;

·       актуальність обраної теми наукового дослідження;

·       чіткість постановки мети й завдань кваліфікаційної роботи та повнота ïx реалізації;

·       адекватність обраних методів наукового дослідження;

·       обсяг отриманих експериментальних даних та глибина ïx інтерпретації,

·       дотримання наукового стилю викладу інформації

 

До    50    балів

 

Якість оформлення випускної кваліфікаційної роботи відповідно до встановлених вимогДо 10 балів
2.Представлення результатів кваліфікаційної роботи на офіційному захисті (якість доповіді та мультимедійної презентації, відповіді на запитання)До 30 балів
3.Оприлюднення результатів кваліфікаційної роботи:

·       участь у наукових конференціях, конкурсах студентських наукових робіт;

·       наявність наукових публікацій за результатами кваліфікаційної роботи (у друкованих чи електронних видaннях);

·       упровадження результатів наукової роботи в практику діяльності організації, наявність актів упровадження

До 10 балів
Максимальна оцінка100 балів

ОРІЄНТОВНА ТЕМАТИКА ВИПУСКНИХ КВАЛІФІКАЦІЙНИХ РОБІТ

(для здобувачів освіти зі спеціальності 073 «Менеджмент», освітня програма «Менеджмент організацій і адміністрування»)

 

  1. Процесуальний підхід до управління організацією.
  2. Удосконалення (модернізація, оптимізація) функцій управління.
  3. Шляхи та засоби вдосконалення управління організацією.
  4. Формування (умови, шляхи та засоби) позитивного іміджу організації.
  5. Формування (умови, шляхи та засоби) позитивного іміджу сучасного менеджера.
  6. Розвиток управлінського потенціалу менеджера.
  7. Формування готовності майбутнього керівника до управління організацією.
  8. Формування культури управління організацією.
  9. Система управління розвитком організації.
  10. Концептуальні засади розвитку організації.
  11. Програмно-цільовий підхід до управління стратегічним розвитком підприємства (окремими системами).
  12. Комплексно-цільова програма як засіб реалізації стратегії розвитку організації (певної системи).
  13. Розроблення та реалізація програми розвитку організації.
  14. Аналіз як основа стратегічного розвитку підприємства (організації).
  15. Моніторинг стратегічного розвитку організації.
  16. Ресурсне забезпечення програм розвитку організації.
  17. Формування готовності менеджера до стратегічного управління.
  18. Управління інноваційними процесами в організації.
  19. Формування (умови, засоби, підходи, модель) готовності колективу організації до інноваційної діяльності.
  20. Умови ефективності інноваційної діяльності в організації.
  21. Аналіз (експертиза) інноваційних процесів в організації.
  22. Проєктування інноваційної діяльності в організації.
  23. Формування інноваційного середовища в організації.
  24. Розвиток інноваційної компетентності (культури) керівника підприємства (організації).
  25. Інноваційні підходи до управління організацією (оптимізаційний, рефлексивний, діалогічний, цільовий та ін.).
  26. Сучасні інноваційні технології управління (тайм-менеджмент, паблік рілейшенз, коучинг та ін.).
  27. Формування (умови, засоби, підходи, модель) готовності керівника до діяльності у творчому середовищі.
  28. Удосконалення роботи з нормативними документами в підприємницькій діяльності.
  29. Робота керівника організації із законодавчими та нормативними актами системи управління охороною праці.
  30. Робота керівника організації із законодавчими та нормативними актами системи цивільного захисту.
  31. Система роботи менеджера з державної реєстрації та державного регулювання діяльності.
  32. Система правової діяльності з купівлі, продажу, передавання, здачі в оренду майна організації.
  33. Система роботи керівника з урядовими та нормативними документами.
  34. Аналіз зовнішнього та внутрішнього середовища організації як основа планування діяльності.
  35. Антикризове управління підприємством у сучасних умовах.
  36. Антикризове управління підприємством: можливість, необхідність, зміст.
  37. Помилки управління як причини кризи.
  38. Удосконалення механізму антикризового управління підприємством.
  39. Система управління ризиками підприємства.
  40. Маркетинг як елемент антикризового управління підприємством.
  41. Управління ризиками в малому бізнесі.
  42. Основні функції і тенденції розвитку логістики.
  43. Логістика як концепція управління підприємством.
  44. Сучасні тенденції розвитку логістики в Україні й у світі.
  45. Ефективність застосування логістичного підходу до управління підприємством.
  46. Інформаційні технології в логістиці.
  47. Управлінський облік у системі менеджменту.
  48. Управління проєктом: специфіка й особливості в Україні.
  49. Організація розроблення бізнес-плану підприємства.
  50. Розроблення бізнес-плану з розширення (реконструкції) підприємства.
  51. Лізинг як інструмент інвестування малих підприємницьких проєктів.
  52. Економічні методи управління та їх використання для підвищення ефективності підприємства.
  53. Консультування як сучасна управлінська технологія.
  54. Аналіз проблем адаптації підприємства в конкурентному середовищі.
  55. Основні механізми підвищення ефективності управління виробництвом.
  56. Виробничий менеджмент із ресурсозбереження на підприємстві та шляхи підвищення його ефективності.
  57. Побудова ефективної системи управління виробничим підприємством (за галузями).
  58. Дослідження організаційних резервів розвитку підприємства.
  59. Обґрунтування вибору конкурентної стратегії підприємства.
  60. Організація (удосконалення) оперативного управління виробництвом на підприємстві.
  61. Організація внутрішньовиробничих економічних відносин на підприємстві в ринкових умовах.
  62. Організація й управління маркетинговою діяльністю підприємства.
  63. Удосконалення організаційної структури управління підприємством в сучасних умовах.
  64. Управління конкурентоспроможністю підприємства та шляхи її підвищення.
  65. Організація й управління рекламно-інформаційною діяльністю підприємства.
  66. Удосконалення управлінням малим підприємством.
  67. Організаційний розвиток і управління змінами (на прикладі конкретної організації).
  68. Формування системи франчайзингу підприємств.
  69. Специфіка менеджменту малих підприємств.
  70. Стратегічне планування розвитку підприємства.
  71. Розвиток організаційної структури підприємства в нестабільному середовищі.
  72. Соціальна політика підприємства в сучасних умовах.
  73. Удосконалення системи контролю на підприємстві.
  74. Розвиток форм і методів організації виробництва в сучасних умовах.
  75. Розроблення заходів із забезпечення конкурентоспроможності підприємства.
  76. Формування та розвиток організаційно-управлінських структур підприємства.
  77. Формування системи корпоративного управління організації.
  78. Комунікаційна політика підприємства в умовах ринкових відносин.
  79. Роль соціально-психологічних методів в управлінні підприємством.
  80. Управлінські завдання та психологічні особливості їх виконання.
  81. Соціальні та психологічні фактори ефективної діяльності організації.
  82. Соціально-психологічний клімат колективу організації як управлінська проблема.
  83. Соціально-психологічні аспекти розвитку персоналу в сучасній організації.
  84. Організаційна культура як фактор ефективної діяльності організацій.
  85. Формування та розвиток корпоративної культури організації.
  86. Державне регулювання ринку праці та зайнятості (вітчизняний і зарубіжний досвід).
  87. Аудит кадрового потенціалу (на конкретному прикладі).
  88. Аудит організаційної структури (на конкретному прикладі).
  89. Аудит кадрових процесів (на конкретному прикладі).
  90. Аудит як форма діагностичного дослідження в соціально-трудовій сфері.
  91. Особливості управління соціально-трудовими відносинами.
  92. Структура ринку праці, його основні суб’єкти та їх функції.
  93. Менеджмент в Україні і в Японії: дрібний і великий бізнес, порівняльний аналіз.
  94. Європейська модель управління та її адаптація до вітчизняних умов (на прикладі…).
  95. Порівняльний аналіз американської, японської та європейської моделей управління персоналом, їх вплив на вітчизняну модель управління персоналом.
  96. Побудова системи мотивації персоналу в організації.
  97. Основні механізми підвищення ефективності праці персоналу.
  98. Удосконалення системи мотивації персоналу в організації.
  99. Оцінка ефективності мотиваційної системи в організації.
  100. Залежність мотивації персоналу від характеристики організаційної культури.
  101. Методи оцінки організаційної поведінки персоналу.
  102. Удосконалення системи найму персоналу на підприємстві.
  103. Роль менеджера (керівника) у формуванні та розвитку принципів організаційної (корпоративної) поведінки.
  104. Роль професійних комунікацій у формуванні ефективної діяльності співробітників.
  105. Формування системи безпеки праці та охорони здоров’я персоналу організації.
  106. Оптимізація режимів праці та відпочинку для різних типів організацій.
  107. Принципи забезпечення безпеки праці персоналу та їх реалізація в діяльності організації.
  108. Управління безпекою праці в організації.
  109. Мотивація праці працівників як фактор ефективного управління.
  110. Нетрадиційні форми оплати праці та їх роль у стимулюванні персоналу.
  111. Особливості застосування компенсаційного пакету на сучасних підприємствах.
  112. Особливості розв’язання конфліктів в організації (на конкретному прикладі).
  113. Діяльність керівника в розв’язанні конфліктів.
  114. Роль служби персоналу в управлінні конфліктами.
  115. Особливості розв’язання конфліктів у малому бізнесі.
  116. Проблеми формування та реалізація кадрової політики організації.
  117. Персонал як об’єкт і найважливіший ресурс управління в організації.
  118. Комунікаційні процеси в управлінні персоналом організації.
  119. Місце і роль служб управління персоналом у сучасній організації.
  120. Проєктування структури й чисельності штатів організації.
  121. Планування в управлінні персоналом (на прикладі діяльності конкретної організації).
  122. Конкурс як сучасна технологія формування персоналу (на прикладі діяльності конкретної організації).
  123. Роль маркетингу персоналу у визначенні джерел набору персоналу.
  124. Проблеми розстановки кадрів в організації (на прикладі діяльності конкретної організації).
  125. Навчання як метод професійного розвитку персоналу.
  126. Організація внутрішньофірмового навчання персоналу на підприємстві.
  127. Моніторинг персоналу як основний механізм підтримки адекватної кадрової політики.
  128. Адаптація персоналу як сучасна технологія в управлінні персоналом.
  129. Психологічні проблеми адаптації персоналу в організації.
  130. Атестація персоналу як інструмент кар’єрного зростання.
  131. Атестація персоналу: проблеми ділової оцінки.
  132. Сучасні підходи до атестації персоналу (на конкретному прикладі).
  133. Удосконалення системи оцінки та атестації персоналу на підприємстві.
  134. Удосконалення системи адаптації персоналу на підприємстві.
  135. Відбір персоналу як сучасна кадрова технологія.
  136. Удосконалення методів управління персоналом.
  137. Планування і розвиток ділової кар’єри працівника на підприємстві.
  138. Розвиток особистих і ділових якостей керівника виробничого підприємства.
  139. Вплив стилів і методів керівництва на соціально-психологічний клімат в організації.
  140. Керівник у системі управління підприємством.
  141. Контроль в управлінні персоналом організації (на конкретному прикладі).
  142. Організаційно-нормативне забезпечення управління персоналом.
  143. Оцінка управлінської діяльності керівника.
  144. Лояльність у структурі корпоративних цінностей організації.
  145. Інформаційне забезпечення діяльності управління персоналом.
  146. Формальні та неформальні комунікації в організації: проблеми взаємодії та впливу.
  147. Формування й розвиток системи управління персоналом підприємства.
  148. Вивільнення персоналу як інструмент стратегічного управління організацією.
  149. Організація діяльності служби управління персоналом та оцінка її ефективності.
  150. Професійне спілкування керівника і підлеглих та його роль у формуванні морально-психологічного клімату колективу.
  151. Соціальна спрямованість інноваційних технологій в управлінні персоналом.
  152. Технології PR-діяльності в управлінні персоналом (на прикладі діяльності конкретної організації).
  153. Аудит персоналу та його роль у розвитку організації.
  154. Форми і методи реалізації інновацій у кадровій роботі.
  155. Планування інновацій в управлінні персоналом.
  156. Проблема контролю в управлінні інноваціями в кадровій роботі.
  157. Особливості мотивацій в інноваційній діяльності.
  158. Команда як сучасна форма активізації праці.
  159. Специфіка управління персоналом на різних етапах життєвого циклу організації.
  160. Специфіка управління персоналом у проєктній формі організації праці.
  161. Роль менеджера в процесі управління змінами.
  162. Відповідальність та особливості її реалізації в інноваційному менеджменті.
  163. Сучасні комунікативні технології в управлінні персоналом.
  164. Організаційні методи управління стресами.
  165. Організація роботи з кадровими документами (на прикладі конкретного підприємства).
  166. Сучасна кадрова служба: особливості документаційного забезпечення роботи.
  167. Управління якістю продукції та послуг.
  168. Комплексне управління якістю: проблеми, методи.
  169. Маркетинг в управлінні якістю продукції.
  170. Формування ринку інформаційних послуг для підприємств малого бізнесу.
  171. Формування інформаційної системи для ефективного управління підприємством.
  172. Інформаційні технології в управлінні.
  173. Інформаційне забезпечення управління підприємством.
  174. Управління інноваційним розвитком організації (на конкретному прикладі).
  175. Інтернет-комерція в Україні: можливості та шляхи розвитку.
  176. Управління інноваційною діяльністю підприємства в умовах ризикового підприємництва.
  177. Проблеми управління нововведеннями в організації.
  178. Інноваційний розвиток організації (на конкретному прикладі).
  179. Управління новими технологіями, аутсорсингом на підприємстві.
  180. Інноваційний потенціал організації.
  181. Ризики інноваційних проєктів і методи їх зниження на підприємстві.
  182. Технопарк як форма розвитку інноваційного виробництва: світовий досвід і українські можливості.
  183. Тайм-менеджмент: шляхи підвищення ефективності використання робочого часу в організації.
  184. Реінжиніринг організації – проблемний аналіз.
  185. Реінжиніринг як механізм забезпечення стійкості та конкурентоспроможності підприємства.

Орієнтовна тематика випускних кваліфікаційних  робіт (освітня програма “Управління навчальним закладом”)

 

  1. Система роботи з урядовими та нормативно-правовими документами в організації.
  2. Громадсько-державне управління в умовах утвердження Нової української школи.
  3. Управління дитячими та молодіжними організаціями.
  4. Регулювання взаємовідносин у роботі з персоналом.
  5. Удосконалення правової компетентності адміністративної служби управління.
  6. Державно-громадське управління закладом освіти в умовах демократичних перетворень.
  7. Регулювання процесу розвитку культури закладу освіти.
  8. Система планування діяльності закладу освіти (відділу освіти).
  9. Модернізація річного планування діяльності закладу освіти.
  10. Управління дисциплінарними відносинами в закладі освіти.
  11. Забезпечення трудової дисципліни в закладі освіти.
  12. Етика ділових відносин у закладі освіти як управлінська проблема.
  13. Академічна доброчесність як складова управління закладом освіти.
  14. Управління трудовими відносинами в закладі освіти.
  15. Особливості управління громадсько-активною школою.
  16. Формування правової культури в системі управління закладу освіти.
  17. Створення здоров’язбережувального середовища в закладі дошкільної освіти як управлінська проблема.
  18. Управління процесом розвитку освітнього середовища для обдарованих дітей.
  19. Організація інклюзивної освіти в закладі дошкільної освіти.
  20. Удосконалення роботи з нормативними документами у сфері освіти.
  21. Робота керівника закладу освіти із законодавчими та нормативними актами системи управління охороною праці.
  22. Робота керівника закладу освіти із законодавчими та нормативними актами системи цивільного захисту.
  23. Використання установчих документів закладу освіти.
  24. Система роботи закладу освіти з державної реєстрації та державного регулювання діяльності.
  25. Система правової діяльності з купівлі, продажу, передачі, здачі в оренду майна закладу освіти.
  26. Система роботи керівника закладу освіти з урядовими та нормативними документами.
  27. Аналіз зовнішнього та внутрішнього середовища закладу освіти відповідно до визначеної стратегії його розвитку.
  28. Аналіз зовнішнього та внутрішнього середовища закладу освіти як основа планування діяльності.
  29. Формування організаційної структури закладу освіти.
  30. Розподіл повноважень і відповідальність між структурними підрозділами закладу освіти.
  31. Критерії ефективності діяльності закладу освіти.
  32. Організація діяльності керівника структурного підрозділу закладу освіти.
  33. Укладення колективного договору як управлінська проблема.
  34. Організація діяльності тимчасових структур у закладі освіти.
  35. Організація діяльності дорадчих органів закладу освіти.
  36. Розроблення установчих документів закладу освіти.
  37. Аналіз ефективності управління закладом освіти.
  38. Наукові основи управління закладом освіти.
  39. Розвиток управлінського потенціалу керівника в умовах реформування освіти.
  40. Системний підхід до управління закладом освіти.
  41. Ситуаційний підхід до управління закладом освіти.
  42. Удосконалення аналітичної діяльності керівника закладу освіти.
  43. Оптимізація планово-прогностичної діяльності керівника закладу освіти.
  44. Модернізація організаційної діяльності керівника закладу освіти.
  45. Шляхи та засоби раціоналізації управлінської діяльності.
  46. Моделювання в системі методів управління.
  47. Шляхи підвищення якості управління.
  48. Інноваційні технології в управлінні закладом освіти.
  49. Методи управління сучасними закладами освіти.
  50. Модернізація структури управління закладом освіти.
  51. Демократизація управління закладом освіти.
  52. Тенденції розвитку управління закладом освіти.
  53. Культурно-освітній простір розвитку закладу освіти.
  54. Методологічні засади проєктування розвитку закладу освіти.
  55. Сучасні стратегії розвитку школи.
  56. Методологічні засади внутрішньошкільного менеджменту.
  57. Технологія програмно-цільового управління в закладах освіти.
  58. Проєктування систем управлінської діяльності.
  59. Управління розвитком закладу освіти.
  60. Програмно-цільовий підхід до управління закладом освіти (окремими підсистемами).
  61. Формування стратегій розвитку закладу освіти.
  62. Аналіз як основа розроблення стратегій розвитку закладу освіти.
  63. Стратегічне планування як основа розвитку закладу освіти.
  64. Моніторинг стратегічного розвитку закладу освіти.
  65. Система оцінювання й контролювання виконання стратегічного плану.
  66. Управління інноваційними процесами в закладі освіти.
  67. Формування готовності педагогів до інноваційної діяльності.
  68. Формування інноваційної компетентності (культури) педагогів.
  69. Управлінські інновації в контексті модернізації освіти.
  70. Моніторинг інноваційних процесів у закладі освіти.
  71. Упровадження інновацій у роботу закладу освіти.
  72. Система мотивації персоналу до впровадження інновацій.
  73. Контроль за інноваційною діяльністю в закладі освіти.
  74. Умови ефективності впровадження інновацій.
  75. Програмно-цільовий підхід до управління інноваційними процесами.
  76. Технології ухвалення управлінських рішень.
  77. Управління статутною діяльністю в закладі освіти.
  78. Організаційно-педагогічна діяльність керівника закладу освіти.
  79. Моделювання як засіб удосконалення процесу підготовки та ухвалення рішень.
  80. Організація взаємодії з органами громадського самоврядування в закладі освіти.
  81. Професіограма керівника як менеджера освіти.
  82. Прогностичні аспекти прийняття управлінських рішень в освіті.
  83. Когнітивні механізми прийняття рішень керівником закладу освіти.
  84. Педагогічна майстерність керівника школи.
  85. Менталітет сучасного керівника закладу освіти: складові та шляхи становлення.
  86. Формування системного управлінського мислення керівників шкіл.
  87. Організаційно-педагогічна діяльність керівника закладу освіти в умовах упровадження особистісно зорієнтованого навчання.
  88. Діагностико-технологічний підхід в управлінні освітнім процесом.
  89. Управління впровадженням інноваційних технологій в освітній процес закладу освіти.
  90. Управління навчальним процесом в умовах упровадження семестрово-залікової системи навчання.
  91. Управління розвитком педагогічної майстерності вчителя.
  92. Управління діяльністю педагогічного колективу з формування системи якості знань.
  93. Управління якістю навчання здобувачів освіти засобами тестових програм в умовах трансферної системи організації навчального процесу.
  94. Організація дистанційного навчання в системі післядипломної освіти.
  95. Управління діяльністю педагогічного колективу закладу дошкільної освіти щодо підготовки дитини до школи.
  96. Моніторинг якості освіти як управлінська проблема.
  97. Організація роботи школи з розвитку педагогічної творчості педагогів та учнів.
  98. Контроль за якістю освітнього процесу.
  99. Вплив методичної роботи на підвищення результативності освітнього процесу.
  100. Управління процесом саморозвитку педагога.
  101. Вплив методичної роботи на розвиток професійної компетентності педагога.
  102. Управління розвитком творчої діяльності педагогічного колективу.
  103. Контроль за якістю роботи вчителя.
  104. Контроль якості роботи викладача закладу вищої освіти.
  105. Методична робота в сучасному закладі освіти.
  106. Управління розвитком адаптивної школи.
  107. Особистісно зорієнтований підхід в управлінні закладами освіти.
  108. Організація навчального процесу в умовах трансферної системи навчання.
  109. Організація співпраці педагогів, учнів, батьків.
  110. Організація роботи школи в умовах диференційованого навчання.
  111. Управління освітнім процесом в адаптивній школі.
  112. Гендерні аспекти в управлінні закладом освіти.
  113. Управління процесом самоосвіти педагогічних працівників.
  114. Упровадження педагогічної підтримки в освітній процес.
  115. Управління системою роботи закладу освіти з громадянського виховання.
  116. Моделювання виховної системи освітньої установи.
  117. Моніторинг якості виховання.
  118. Управління якістю роботи класних керівників (кураторів, наставників, вихователів).
  119. Управління розвитком педагогічної майстерності вихователя.
  120. Система роботи школи з батьками дітей, схильних до девіантної поведінки.
  121. Організація роботи школи з обдарованими дітьми.
  122. Управління системою виховної роботи з формування здорового способу життя.
  123. Експертиза освітнього середовища.
  124. Управління розвитком виховної системи.
  125. Управління якістю навчання.
  126. Управління якістю виховання.
  127. Оцінка ефективності виховної системи закладу освіти.
  128. Упровадження системи національно-патріотичного виховання в практику роботи закладу освіти.
  129. Система роботи школи з учнями, схильними до правопорушень.
  130. Управління системою превентивного виховання в закладі освіти.
  131. Управління системою цивільного захисту в закладі освіти.
  132. Моніторинг виховної діяльності закладу освіти.
  133. Моніторинг якості знань учнів як управлінська проблема.
  134. Рефлексивний підхід до управління виховною діяльністю.
  135. Діалогічний підхід до управління закладом освіти.
  136. Управління розвитком освітнього середовища закладу освіти.
  137. Удосконалення педагогічної майстерності викладача закладу вищої освіти як управлінська проблема.
  138. Критерії оцінки прийняття управлінських рішень з питань фінансово-економічної діяльності.
  139. Технології визначення кошторису діяльності закладу освіти.
  140. Маркетинг в освітній діяльності.
  141. Удосконалення управління фінансово-економічною діяльністю в закладах освіти.
  142. Система розвитку творчої ініціативи і трудової активності працівників закладів освіти.
  143. Система мотивації персоналу.
  144. Удосконалення структури персоналу в закладі освіти.
  145. Організація самоосвітньої діяльності педагогічного колективу.
  146. Ідентифікація та документування робіт.
  147. Управління змістом робіт у закладі освіти.
  148. Інформаційно-комунікаційні технології в управлінні закладами освіти.
  149. Психологічні аспекти управління трудовим колективом.
  150. Розбудова внутрішньої системи забезпечення якості освіти як управлінська проблема.
  151. Розвиток готовності педагогів до самовдосконалення як управлінська проблема.
  152. Розвиток інформаційної культури працівників як управлінська проблема.
  153. Розвиток персоналу організації як управлінська проблема.
  154. Розвиток професійної культури керівника.
  155. Розвиток системи мотивації персоналу як управлінська проблема.
  156. Розробляння АРМ спеціаліста як управлінська проблема.
  157. Удосконалення інформаційних технологій управління.
  158. Удосконалення інформаційного забезпечення управління.
  159. Удосконалення методів і форм реалізації кадрової політики організації.
  160. Удосконалення організаційної культури як управлінська проблема.
  161. Удосконалення системи управління якістю.
  162. Удосконалення структури персоналу як управлінська проблема.
  163. Управління інформаційними зв’язками в закладі освіти.
  164. Управління зв’язками з громадськістю.
  165. Управління розвитком інформаційної культури учасників освітнього процесу.
  166. Управління розвитком інформаційної компетентності педагогів та учнів.
  167. Психологічні аспекти управління трудовим колективом.
  168. Управління конфліктами в педагогічному колективі.
  169. Вплив стилю керівництва на соціально-педагогічний клімат.
  170. Стиль взаємодії керівника і підлеглих у закладах освіти.
  171. Вивчення й урахування особистісного фактору в роботі керівника закладу освіти.
  172. Соціально-психологічні вимоги до стилю керівництва педагогічним колективом.
  173. Психологічні проблеми керівництва педагогічним колективом.
  174. Теорії лідерства та стилі управління закладом освіти.
  175. Авторитет керівника закладу освіти та його вплив на педагогічний колектив.
  176. Саморозвиток особистості керівника закладу освіти та його механізми.
  177. Стреси та керування емоційними станами в роботі керівника закладу освіти.
  178. Конфлікт взаємовідносин керівників, педагогів і учнів школи.
  179. Типові конфлікти в системі «адміністрація – учитель» і шляхи їх розв’язання.
  180. Формування психологічного клімату в шкільному колективі.
  181. Психологічний аналіз ефективності основних стилів керівництва.
  182. Соціально-психологічний портрет лідера вчительського колективу.
  183. Мотивація педагогічної творчості.
  184. Управління соціальною та екологічною безпекою діяльності.
  185. Система забезпечення фахової діяльності персоналу закладу освіти.
  186. Система управління охороною праці.
  187. Управління системою захисту персоналу та об’єкту господарювання від вірогідного пошкодження.
  188. Організація навчання здобувачів освіти на основі телекомунікаційних технологій.
  189. Система роботи закладу освіти з обдарованими дітьми.
  190. Технологія діагностики якості освітньої діяльності.
  191. Сучасні технології планування роботи закладу освіти.
  192. Особливості організації науково-методичної роботи в закладах для обдарованих дітей.
  193. Особливості організації виховної роботи в санаторних школах-інтернатах.
  194. Організація науково-дослідницької роботи в закладі загальної середньої освіти.
  195. Управління розвитком творчої діяльності педагогічного колективу.
  196. Управління розвитком професійної творчості педагогів закладу загальної середньої (дошкільної, позашкільної) освіти.
  197. Управління розвитком професіоналізму педагогів.
  198. Управління системою фізичного виховання в закладі освіти.
  199. Організація естетичного виховання в закладі освіти.
  200. Управління розвитком комунікативної компетентності педагога.
  201. Управління розвитком інформаційної культури вчителя.
  202. Акмеологічний підхід до управління закладом освіти.
  203. Управління розвитком дослідницької компетентності педагога.
  204. Оцінювання маркетингової діяльності керівника закладу освіти.
  205. Розвиток управлінської культури керівника закладу освіти.
  206. Мотивація управлінської діяльності менеджерів освіти.
  207. Інформаційне забезпечення інноваційної діяльності педагога.

Приклади оформлення бібліографічних описів для списку посилань

(згідно ДСТУ 8302:2015 «Інформація та документація. Бібліографічне посилання. Загальні положення та правила складання»)

 

Характеристика джерелаПриклад оформлення
ДОКУМЕНТ
Один авторМармаза О. І. Інноваційний менеджмент. Харків : [б.в.], 2016. 197 с.

 

Григораш В. В. Книга записів наслідків внутрішнього контролю. Харків : Основа, 2017. 224 с.

 

Кравченко В. О. Основи менеджменту : навч. посіб. Одеса : Атлант, 2012. 211 с.

Два автораГречаник О. Є., Григораш В. В. Організація внутрішнього аудиту в закладі загальної середньої освіти : колективна монографія. Харків : Основа, 2019. 144 с.

 

Варналій З. С., Сизоненко В. О. Основи підприємницької діяльності : підручник. Київ : Знання України, 2004. 404 с.

Три авториРибалко Л. С., Черновол-Ткаченко Р. І.,  Кіриченко С. В. Професійна самореалізація вчителів старшої школи в освітній проектній діяльності в контексті нової української школи : колективна монографія. Харків : Основа, 2018. 144 с.
Чотири автори Методика нормування ресурсів для виробництва продукції рослинництва / Вiтвіцький В. В., Кисляченко М. Ф., Лобастов І. В., Нечипорук А. А. Київ : Украгропромпродуктивність, 2006. 106 с.

 

Основи марикультури / Грициняк І. І. та ін. Київ : ДІА, 2013. 172 с.

П’ять і більше авторівЕкологія : навч. посіб. / Б. В. Борисюк та ін. Житомир, 2003. 174 с.

 

Методи підвищення природної рибопродуктивності ставів / Андрющенко А. І. та ін. ; за ред. М. В. Гринжевського. Київ, 1998. 124 с.

Багатотомне виданняГенетика і селекція в Україні на межі тисячоліть : у 4 т. / гол. ред. В. В. Моргун. Київ : Логос, 2001. Т. 2. 636 с.

 

Фауна Украины. В 40 т. Т. 36. Инфузории. Вып. 1. Суктории (Ciliophora, Suctorea) / И. В. Довгаль. Киев : Наукова думка, 2013. 271 с.

Окремий том багатотомного виданняУшинський К. Д. Людина як предмет виховання. Спроба педагогічної антропології : вибр. твори. Т. 1. Київ : Радянська школа, 1983. 480 с.
Колективний авторМенеджмент у XXI сторіччі: методологія і практика : колективна монографія / Полтавський національний технічний ун-т ім. Ю. Кондратюка. Полтава : Сімон, 2015. 347 с.
Редактор, упорядникМіжнародні економічні відносини : навч. посіб. / за ред.: С. О. Якубовського, Ю. О. Ніколаєва. Одеса : ОНУ, 2015. 306 с.

 

Дахно І. І., Алієва-Барановська В.М. Право інтелектуальної власності : навч. посіб. / за ред. І. І. Дахна. Київ : ЦУЛ, 2015. 560 с.

 

Друк України. 2016 : стат. зб. / уклад. С. В. Буряк. Київ : Книжкова палата України, 2017.  100 с.

Тези доповідей, матеріали конференційГригораш В. В. Комунікативна компетентність менеджера. Теорія та практика професійної підготовки менеджерів інноваційного розвитку освіти: матеріали метод. семінару / За заг. ред. Т. М. Хлєбнікової. Харків, 2020. С. 34–53.

 

Мармаза О. І. Історіографічні аспекти генези менеджменту в освіті. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка. 2019. № 9 (93). С. 87–97.

 

Григораш В. В., Хлєбнікова Т. М. Методологічні засади внутрішнього аудиту в закладі освіти. Адаптивні процеси в національній системі освіти : матеріали V Всеукр. наук. форуму. Харків, 2020. С. 33–34.

Статті з періодичних виданьРябова З. В. Кваліметричний підхід до оцінювання якості надання освітніх послуг. Адаптивне управління: теорія і практика. Сер. : Педагогіка. 2018. Вип. 5 (9). URL: https://amtp.org.ua/index.php/journal/article/view/107/74 (дата звернення: 27.02.2020).

 

Стрельніков В. Ю. Розвиток управлінської культури майбутніх менеджерів в умовах магістратури. Імідж сучасного педагога. 2018. № 5 (182). C. 21–24.

 

Стрельніков М. В. Структура підприємницької компетентності. Наукові записки [Кіровоград. держ. пед.ун-ту]. Сер. : Педагогічні науки. 2015. Вип. 141. Ч. 2. С. 148–151.

 

Aragon S. R. and Johnson S. D. Emerging roles and competencies for training in e-learning environments. Advances in Developing Human Resources. 2002. Vol. 4. No 4. P. 424–439.

ЗбірникУкраїна – сузір’я культур : збірник.  Київ : Новий друк, 2018. 244 с.

 

Наука України у світовому інформаційному просторі : збірник. Київ : Академперіодика. 2018. Вип. 15. 104 с.

Переклад з іншої мовиГарфорд, Тім. Речі, що змінили світ. Історія економіки в 50 винаходах : пер. з англ. Київ, 2018. 352 с.
За редакцієюДоклінічні дослідження ветеринарних лікарських засобів / за ред. І. Я. Коцюмбаса. Львів : Тріада плюс, 2006. 360 с.

 

Основи підприємницької діяльності та агробізнесу [За ред. М. М. Ільчука]. Київ : Вища освіта, 2002. 398 с.

СтандартиДСТУ 3582:2013. Бібліографічний опис. Скорочення слів і словосполучень українською мовою. Загальні вимоги та правила (ISO 4:1984, NEQ; ISO 832:1994, NEQ). [На заміну ДСТУ3582-97; чинний від 2013-08-22]. Вид. офіц. Київ : Мінекономрозвитку України, 2014. 15 с. (Інформація та документація).

 

ДСТУ EN 61010-2-020:2005. Вимоги безпеки до електричного устаткування для вимірювання, керування та лабораторного застосування. Частина 2-020. Додаткові вимоги до лабораторних центрифуг (EN 61010-2-020:1994, IDT). Київ : Держспоживстандарт України, 2007. IV, 18 с.

ПатентиСпосіб лікування синдрому дефіциту уваги та гіперактивності у дітей : пат. 76509 Україна. № 2004042416 ; заявл. 01.04.2004 ; опубл. 01.08.2006, Бюл. № 8 (кн. 1). 120 с.

 

Двокамерний струминно-зрошувальний сульфітатор : пат. 112332 Україна. № 201606608 ; заявл. 16.06.2016, Бюл. № 23. 4 с.

Архівні документиДіяльність історичної секції при ВУАН та зв’язаних з нею історичних установ Академії в 1929–1930 рр. // Інститут рукопису Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського. Ф. X (Всеукраїнська Академія Наук). Спр. 1686. 30 арк.

 

Матеріали Ради Народних комісарів Української Народної Республіки. ЦДАВО України (Центр. держ. архів вищ. органів влади та упр. України). Ф. 1061. Оп. 1. Спр. 8–12. Копія; Ф. 1063. Оп. 3. Спр. 1–3.

Дисертації, автореферати дисертаційБашкір О. І. Науково-педагогічна діяльність кафедр педагогіки у вищих педагогічних навчальних закладах України (початок ХХ – початок ХХІ століття) : дис. … д-ра пед. наук : 13.00.01. Харків, 2019. 525 с.

 

Гришина Н. В. Підвищення ефективності використання потенціалу малого підприємництва у забезпеченні стійкого економічного зростання : дис. … канд. економ. наук : 08.00.04. Одеса, 2016. 269 с.

 

Дрижак В. В. Педагогічні основи підготовки старшокласників до підприємницької діяльності : автореф. дис. … канд. пед. наук : 13.00.02. Київ, 1997. 20 с.

ПрепринтиПанасюк М. І., Скорбун А. Д., Сплошной Б. М. Про точність визначення активності твердих радіоактивних відходів гамма-методами. Чорнобиль : Ін-т з проблем безпеки АЕС НАН України, 2006. 7, [1] с. (Препринт. НАН України, Ін-т проблем безпеки АЕС; 06-1).
ЧАСТИНА ДОКУМЕНТА
Частина книгиХлєбнікова Т. М. Особистісно зорієнтований підхід до підвищення кваліфікації педагога. Освіта дорослих: світові тенденції, українські реалії та перспективи. Київ, Харків : Ін-т освіти дорослих ім. І. Зязюна НАПН України, ХНПУ ім. Г. С. Сковороди, 2020. С. 234–248.
Законодавчі та нормативні документиПро  схвалення  Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» на період до 2029 року (Постанова КМУ від 14 грудня 2016 р. № 988-р). URL: https://www.kmu.gov.ua/npas/249613934 (дата звернення: 16.02.2020).

 

Про освіту: Закон України від 05 вересня 2017 року № 2145-VIII. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2145-19 (дата звернення: 22.01.2020).

ЕЛЕКТРОННІ РЕСУРСИ
КнигиАкадемічна чесність як основа сталого розвитку університету / за заг. ред. Т. В. Фінікова, А. Є. Артюхова.  Київ : Таксон, 2016. 234 с. URL: http://www.univer.kharkov.ua/images/redactor/news/2016-09-07/chesnist_osnova_rozvitk_Univers.pdf (дата звернення: 02.01.2021).
Статті з періодичних виданьХлєбнікова Т. М., Гречаник О. Є., Григораш В. В. Акмеологічний супровід педагога в процесі саморозвитку. Scientific Educational Center RS Global Sp. Z. O.O. Science Review. 2018. № 6 (13), July. URL: http://archive.ws-conference.com/akmeologichnij-suprovid-pedagoga-v-procesi-samorozvitku (дата звернення: 22.01.2020).

 

Єльникова Г. В. Адаптивні технології в освіті. Адаптивне управління: теорія і практика. Сер. : Педагогіка. 2017. Вип. 5 (3). URL: http://am.eor.in.ua/images/adapt/Vol.3ped5/17ped3_5yelnikova_r.pdf (дата звернення: 10.03.2021).

Законодавчі документиПро стандартизацію : Закон України від 11 лют. 2014 р. № 1315. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1315-18 (дата звернення: 02.09.2021).

 

Стандарт вищої освіти за спеціальністю 073 «Менеджмент» галузі знань 07 «Управління та адміністрування» для другого (магістерського) рівня вищої освіти. Затв. нак. МОН України 10.07.2019 № 959. URL: https://mon.gov.ua/storage/app/media/vishcha-osvita/zatverdzeni%20standarty/2019/07/12/073-menedzhment-magistr.pdf (дата звернення: 12.03.2021).

Сторінки веб-сайтівОрганічне землеробство та його розвиток в Україні // Agronews : веб-сайт. URL: https://agronews.ua/node/24264 (дата звернення: 02.09.2021).

 

Красива і дивовижна Полтава. Моя планета : веб-сайт. URL: http://myplanet.com.ua/?p=10440 (дата звернення: 10.09.2021).

 

Чайка А. С. Інклюзивна освіта – шлях до повноцінної соціалізації учнів з особливими освітніми потребами. Всеосвіта : веб-сайт. URL: https://vseosvita.ua/library/inkluzivna-osvita-slah-do-povnocinnoi-socializacii-ucniv-z-oop-1906.html (дата звернення: 12.08.2021).

 

Мовленнєві помилки

 

НеправильноПравильно
Вірна відповідь, вірно визначено…Правильна відповідь, правильно визначено (вірний присязі, вірний українському народові)
Згідно чинного законодавстваЗгідно з чинним законодавством
У відповідності з планом роботи…Відповідно до плану роботи…
Задачами трудового колективу є…Завданнями трудового колективу є…
Напрямки виховання…Напрями виховання…
… наступні завдання.. .такі завдання
…в якості громадського інспектора…як громадський інспектор або

громадським інспектором призначено

Не використовуються прийоми…Не використовують прийоми…
Тематична перевірка відбуласяТематичну перевірку було проведено
Питання контролюються з боку адміністраціїАдміністрація контролює питання
У 2014 році

У 2013-2014 році

2014-го року

Упродовж (протягом) 2013-2014 року

При виконанні…, при проведенні…, при виявленні… (та інші віддієслівні іменники)У разі виявлення…

Під час виявлення…

Якщо виявлено (виявили)…

У процесі виявлення…

Вуз, ВНЗ, вузівськийВиш (представники вишів, з вишами тощо),                           інститутський, університетський…

ЗВО (заклад вищої освіти)

Навчальний закладЗаклад освіти
Сфера утворенняСфера освіти
Замісник директораЗаступник директора (як посада, а не як заміщення цієї посади на певний термін)
МероприємстваЗаходи
У залежності від…Залежно від…
Підвищити якість методичної роботи через участь педагогів у семінарах, круглих столах, конференціях…Підвищити якість методичної роботи завдяки (або шляхом) участі педагогів у семінарах, круглих столах, конференціях…

 

 

 

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*