Тематичні спецкурси
для педагогічних працівників усіх спеціальностей обсягом 10, 18, 30 годин для організованих груп (від 30 осіб)
Управлінська компетентність
“Мудрі люди приваблюють талановитих людей і знають, як їх утримати”
(Й. Гете)
Тренди сучасної освіти.
Програмно-цільовий підхід до управління якістю освіти.
Особливості маркетингової діяльності в закладі освіти.
Інноваційний менеджмент закладу освіти.
Інноваційна діяльність у контексті підвищення компетентності сучасного вчителя та керівника.
Організація ефективної ділової комунікації в закладі освіти.
Інформаційно-комунікаційна компетентність
“Лише той Учитель, хто живе, як навчає“.
(Г. С. Сковорода)
Технології візуалізації в освітній діяльності.
Медіаграмотність для освітян.
STEM технології в освіті.
Педагогічна та інноваційна компетентність
“Учитель творить Людину“.
(В. Сухомлинський)
Педагогіка дозвілля.
Коучингові технологіі в освіті.
Сучасні форми та методи організації дозвілля школярів.
Код успіху: критичне мислення для успішного життя.
Вальдорфська педагогіка та її актуальність сьогодні
Інноваційні технології навчання
Самоменеджмент у роботі вчителя
Соціально-емоційне навчання: закордонний досвід імплементації
Формування soft skills: від теорії до практики
Штучний інтелект в освіті
“Акмеологічне зростання вчителя”.
“Моніторинг якості виховної системи освітнього закладу”.
“Лідерство у професійній діяльності вчителя”.
“ОСЕН: основи соціально-економічного зростання”.
Рекламний ролик
Психологічна компетентність
“Спочатку – любити, потім – учити“.
(Я. А. Коменський)
Сучасна проєктивна психодіагностика для дітей дошкільного і молодшого шкільного віку.
Тренінг пісочної анімації і кінотерапії.
Тренінг «Як навчити дитину розуміти мистецтво?».
Увага гіперактивної дитини.
Експертна діяльність педагога: від постановки запиту до побудови прогнозу.
Оцінка успішності впровадження в навчальний процес новітніх педагогічних технологій та авторських програм у психолого-педагогічному експерименті.
Емоційно-поведінкові проблеми та взаємовідносини в системі «дитина – дорослий» у дошкільників (на основі програми International Child. Development Programme (ICDP)).
Психологічні аспекти оціночної діяльності педагога.
Профілактика професійного вигорання педагогів.
Психологія девіантної поведінки.
Двомовність та інтелект у дошкільному та шкільному віці.
Дитина в сімейній системі.
Організаційна психологія.
Психологічна підтримка учнів в умовах воєнного стану.
Інклюзивна та здоров’язбережувальна компетентність
“Добути і зберегти своє здоров’я може тільки сама людина“.
(М. Амосов)
Загальна теорія здоров’я.
Здоров’язбережувальні технології.
Діагностика рівня здоров’я.
Розвиток інклюзивної компетентності вчителя.
Діагностика та комплексна оцінка розвитку дитини з особливими освітніми потребами.
Формування комунікативної діяльності у дітей з особливими освітніми потребами.
Казкотерапія як інструмент навчання, виховання та розвитку дітей з особливими освітніми потребами.
Ерготерапія в системі проектної роботи з дітьми з порушеннями розвитку.
Використання технологій рухової активності для повноцінного розвитку дитини з порушеннями психофізичного розвитку.
Інноваційні технології в корекційно-розвитковій роботі з дітьми з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання.
Особливості навчання та виховання дітей із затримкою психічного розвитку в умовах інклюзивного ЗЗСО.
Підприємливість та фінансова грамотність
“Коли в людині є народ, тоді вона уже людина“.
(Л. Костенко)
Оперативне та стратегічне проєктування розвитку закладу освіти.
Теорія та методика викладання / навчання фінансової грамотності учнів.
Правова компетентність
“Учитель працює, аби вкласти в душу малечі та юнацтва все прекрасне, добре, гуманне“.
(Н. Ужвій)
Сімейні звичаї українців: етно-правовий аспект
Ментальне здоров’я
Освітнє право.
Право Європи.
Авторське право.
Вартість спецкурсів для організованих груп
Кількість годин | Група 30 осіб | Група 40 осіб |
10 год | 165 грн | 125 грн |
15 год | 245 год | 180 грн |
18 год | 290 грн | 220 грн |
30 год | 485 грн | 365 грн |