Тематичні спецкурси
для педагогічних працівників усіх спеціальностей обсягом 10, 18, 30 годин для організованих груп (від 30 осіб)
Управлінська компетентність
“Мудрі люди приваблюють талановитих людей і знають, як їх утримати” (Й. Гете)
- Тренди сучасної освіти.
- Програмно-цільовий підхід до управління якістю освіти.
- Особливості маркетингової діяльності в закладі освіти.
- Інноваційний менеджмент закладу освіти.
- Інноваційна діяльність у контексті підвищення компетентності сучасного вчителя та керівника.
- Організація ефективної ділової комунікації в закладі освіти.
Інформаційно-комунікаційна компетентність
“Лише той Учитель, хто живе, як навчає“. (Г. С. Сковорода)
- Технології візуалізації в освітній діяльності.
- Медіаграмотність для освітян.
- STEM технології в освіті.
Педагогічна та інноваційна компетентність
“Учитель творить Людину“. (В. Сухомлинськи
- Вальдорфська педагогіка та її актуальність сьогодні
- Інноваційні технології навчання
- Самоменеджмент у роботі вчителя
- Соціально-емоційне навчання: закордонний досвід імплементації
- Штучний інтелект як інструмент персоналізації освітнього процесу
- “Лідерство у професійній діяльності вчителя”.
- “ОСЕН: основи соціально-економічного зростання”.
- «Інструменти змішаного навчання»
- «Педагогічне лідерство та комунікативна компетентність керівника гуртка закладу позашкільної освіти»
- Штучний інтелект в освіті
- Академічна доброчесність шкільництва
Рекламний ролик
Психологічна компетентність
“Спочатку – любити, потім – учити“. (Я. А. Коменський)
- Сучасна проєктивна психодіагностика для дітей дошкільного і молодшого шкільного віку.
- Тренінг пісочної анімації і кінотерапії.
- Тренінг «Як навчити дитину розуміти мистецтво?».
- Увага гіперактивної дитини.
- Експертна діяльність педагога: від постановки запиту до побудови прогнозу.
- Оцінка успішності впровадження в навчальний процес новітніх педагогічних технологій та авторських програм у психолого-педагогічному експерименті.
- Емоційно-поведінкові проблеми та взаємовідносини в системі «дитина – дорослий» у дошкільників (на основі програми International Child. Development Programme (ICDP)).
- Психологічні аспекти оціночної діяльності педагога.
- Профілактика професійного вигорання педагогів.
- Двомовність та інтелект у дошкільному та шкільному віці.
- Дитина в сімейній системі.
- Організаційна психологія.
- Психологічна підтримка учнів в умовах воєнного стану.
Інклюзивна та здоров’язбережувальна компетентність
“Добути і зберегти своє здоров’я може тільки сама людина“. (М. Амосов)
- Загальна теорія здоров’я.
- Здоров’язбережувальні технології.
- Діагностика рівня здоров’я.
- Казкотерапія як інструмент навчання, виховання та розвитку дітей з особливими освітніми потребами.
- Ерготерапія в системі проектної роботи з дітьми з порушеннями розвитку.
- Використання технологій рухової активності для повноцінного розвитку дитини з порушеннями психофізичного розвитку.
- Інноваційні технології в корекційно-розвитковій роботі з дітьми з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання.
- Особливості навчання та виховання дітей із затримкою психічного розвитку в умовах інклюзивного ЗЗСО.
Менеджмент організацій і адміністрування
“Коли в людині є народ, тоді вона уже людина“. (Л. Костенко)
Правова компетентність
“Учитель працює, аби вкласти в душу малечі та юнацтва все прекрасне, добре, гуманне“. (Н. Ужвій)
- Академічна доброчесність шкільництва
- Сімейні звичаї українців: етно-правовий аспект
- Ментальне здоров’я
- Освітнє право.
- Право Європи.
- Право на інтелектуальну власність…
Соціальна робота і консультування
“Доброта – це те, що може почути глухий і побачити сліпий”. (Марк Твен)
Вартість спецкурсів для організованих груп
| Кількість годин | Група 30 осіб | Група 40 осіб | 
| 10 год | 165 грн | 125 грн | 
| 15 год | 245 год | 180 грн | 
| 18 год | 290 грн | 220 грн | 
| 30 год | 485 грн | 365 грн | 
